
Looking Forward 2025
Gelukkig nieuwjaar!
Ik wens jullie het allerbeste voor 2025 en ik vind het geweldig om dit jaar te beginnen met spannende nieuwe avonturen in retail.
Om het jaar te beginnen presenteer ik met trots de nieuwste Looking Forward to 2025-serie! Deze editie zit boordevol boeiende gesprekken en waardevolle inzichten van bijzondere gasten. Samen bespreken we hun ervaringen in 2024 en hun verwachtingen voor het komende jaar.
Hier is een voorproefje van wat u te wachten staat:
Jonathan Hertog (Delhaize) - Waarom 2024 een mijlpaaljaar was voor Delhaize en hoe ze 2025 vorm gaan geven.
Christophe Echement (Ping Price) - Zijn visie op de markt en ambitieuze groeiplannen.
Francis Van Acker (Design Republic) - Het belang van branding in de dynamische markt van vandaag.
Olivier Lejeune (Schenk)- Een diepe duik in de categorie wijnen en gedistilleerde dranken.
Bastian Mingers (Koelnmesse) - De blijvende relevantie van beurzen en evenementen.
Alexandra Iftimiciuc (Maison et Objet) - Hoe ontwerpers en huidige trends de toekomst van de retailmarkt vormgeven.
Elke aflevering is een unieke kans om waardevolle perspectieven te krijgen van leiders uit de sector.
Luister nu af en laat me weten wat u ervan vindt!
Alle afleveringen zijn beschikbaar via : https://vincentpanneels.substack.com
Op een fantastisch jaar!
Looking Forward RetailInsights